Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J84a49n 33D51l86o95u48h40ý

10. 7. 2016 19:42

..pozdrav s díky pro Vandu.. :)

1 0
možnosti
JP

Hezky, ale vloudilo se do toho nekolik pravopisnych chyb:

1. "A vrátila se mi i vůně té sauny a taky pocit na kůži z ledového jezírka, kam jsme musely povinně naskákat. "

Ma byt "museli".

2. Cikan se pise s velkym pismenem C. Jde o oznaceni narodnosti.

Ja si z te doby pamatuju, ze (tehdy) soudruzka ucitelka s nami nechodila do sprchy a presto se nikdo neutopil.

1 2
možnosti
Foto

J75a61n 38D38l21o37u69h65ý

10. 7. 2016 19:41

víte.. ale.. možná mám vzpomínky plný gramatických chyb.. ale ne těch dramatických.. jestli byly učitelky v nějakém natura odboji nevím.. ale my jim říkali pančelky a nebo jménem..

za hrubky se samozřejmě omlouvám.. mrzí mě že vás trápí.. ale nechám je tam.. takňák věřim že mi to laskavý čtenář promine jako i výše zmiňovaná národnost..

7 0
možnosti
Foto

J54a38n 85D94l42o38u40h94ý

10. 7. 2016 17:49

taky jsem doufal, že Tě tímhle potěším Heli :)

2 0
možnosti
Foto

V první třídě byl taky můj nejlepší kámoš cikán. Taky mi díky tomu hrozila dvojka z chování, protože žádnou příležitost k lumpárně jsme nevynechali. Byli jsme nerozlučná dvojčata. Jeho pak bohužel s novým školním rokem přeřadili do zvláštní třídy a škola začala být nudnou.

Říkal jsem si, že si naskenuji fotky dětí, jak byli malí, ale některé by dnes asi vážně hrozily trestním stíháním. Jak bylo na světě krásně, když se ještě neřešily kraviny.

22 0
možnosti
Foto

J78a50n 21D86l92o83u42h48ý

10. 7. 2016 8:31

no jo.. když Vám ty lumpárny přímo koukaj z očí.. netvrďte mi, že jste si neporadil i sám :)

díky za návštěvu..

0 0
možnosti

Honzo, co k tomu napsat? Nádherně napsaný vzpomínací blog, a ten rozdíl dříve a teď je jasný. Svým způsobem tristní doba. Hledáme špatno tam, kde není. A to zcela zřetelné přecházíme. Divné, co?

To, co mě vždycky nadchne a potěší, je tvůj vztah k "mladému".

Prostě tak, jak to má být. Žít svůj osobní život, a k tomu táta jak má být. Fakt paráda!:-)

14 0
možnosti
Foto

J87a71n 55D25l50o27u47h84ý

10. 7. 2016 8:29

a co na tohle mám napsat já Vám má milá Máří? :)

snad jen že si tristně tříštím tříšť.. v panák příští.. ať to sviští.. si prostě s Váma dám ;)

2 0
možnosti
Foto

.:-).. babička s vařečkou je pointoózní paní, taky zmrzlinář, co neměl prst tenkrát a není třeba dneska ani naživu... hladí stejně pořád...a bude furt... A věci byly normální. A fajn obyčejnský... a Vy tam toho máte spoustu krásného... protože mně taky přijdou nejúchylnější maminky osmiletých miss třeba, ale ne to, co se smýká zprávama.

krásný večer, Honzo...velký palec a slunce

18 0
možnosti
Foto

J37a80n 70D20l55o17u60h59ý

10. 7. 2016 8:22

že je babička pointózní paní říkáte? neprodleně ji budu o této věci informovat :) Vám prozradím že je po všech směrech maminkou grandiózní k zulíbání..

dobré ráno Radůůů.. velký dík a dejte na sebe u vody pozor ať Vás nesestřelí ;)

2 0
možnosti
  • Počet článků 101
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3178x
představte si fotograii, na které je kolotoč.. takový ze starých časů, se zdobenou stříškou, velkými koni, draky a tak, sedí na nich lidé a točí se a záběr je zastaví v pohybu a jsou z nich rozmazané barevné šmouhy.. stojím před kolotočem, zády k němu (černobíle), ne příliš daleko, můžu se kdykoliv otočit, splynout s vířícími barvami, ale dost daleko na to, aby mě ta neosobní rychlost nepohltila.. prý mám na výběr.. říkala to Virginie ;)

dlouhy.jan@email.cz