Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Víte, jako dospělý, co ví o tom všem špatném, co se kolem děje, máte prostě povinnost připravit dítě i na tyhle špatnosti. Jestliže jste mu vědomě dali mobil, pak jste mu sami bezstarostné dětství ukončili.

A nechápu proč jste to na policii nenahlásili, nemusel byste psát blog o tom, jak se stydíte a před klukem byste neztratil tvář - poldům se hodí i takový info, kterou linkou se vozí nejvíc kapsářů ...

3 1
možnosti
Foto

J25a19n 59D40l25o96u32h91ý

22. 2. 2014 23:59

víte.. když mně bylo deset, jezdil přes půl republiky na celý víkendy pro rodiče neznámo kam.. nebyl to problém.. dnes posadíte dítě do autobusu na hodinu jízdy a jste šťastný, že má u sebe telefon.. že bych mu tím ukončil bezstarostné dětství si nemyslím.. 

několikrát jsem řešil přes policii odcizení věci.. ano mohl jsem hrát před synem šaškárnu.. zvolil jsem říct pravdu.. ale hlavně tenhle blog není o krádeži telefonu..

2 1
možnosti
Foto

Tak naštěstí sáhli jen na ten telefon...

2 0
možnosti
AP

A to právě není pravda. Sáhli na dítě, jeho víru v lidi, jeho víru ve spravedlnost. Nezasluhují žádné slitování.

6 0
možnosti
  • Počet článků 101
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3178x
představte si fotograii, na které je kolotoč.. takový ze starých časů, se zdobenou stříškou, velkými koni, draky a tak, sedí na nich lidé a točí se a záběr je zastaví v pohybu a jsou z nich rozmazané barevné šmouhy.. stojím před kolotočem, zády k němu (černobíle), ne příliš daleko, můžu se kdykoliv otočit, splynout s vířícími barvami, ale dost daleko na to, aby mě ta neosobní rychlost nepohltila.. prý mám na výběr.. říkala to Virginie ;)

dlouhy.jan@email.cz