Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Harašíte rádi? Tak u mě otázka nestojí. Když zvedám dvacetikilovou krabici s boxerkama, je mi fuk, jakou mají barvu a ještě abych se na to ptala těch tří chlapů co se mnou dělají.-)

A jinak se už vážně těším na blog kde budou dvě linie příběhu, jinotaje a spousta přemýšlení-)

1 0
možnosti
Foto

J26a93n 90D22l64o96u89h76ý

9. 11. 2013 21:38

tak bude spíš s podivem, že se nezeptají oni ;-) myslím, že je fajn mít důvod se v práci zasmát a vnímat se lidsky.. trávím s lidma v práci takovýho času, že si neumím představit, že by to po těch letech zůstalo pouze a jen na profesionální (studený) úrovni..

a Vando.. já zas něco na přemýšlení vykouzlím jů..

1 0
možnosti
TS

Nááájs... zvláštně hezký kompliment ženám :-)

A teď si představ, že já pracuji v kolektivu z 99% složeném z mužů-mých vrstevníků (a další dvě ženy jsou ve věku mé maminky ;) takovéhle hry s nimi raději nehraju ;-D

4 0
možnosti
Foto

J14a79n 89D70l44o57u37h15ý

9. 11. 2013 21:29

jáj ;-D ale neříkej, že je nemáš všechny hezky pěkně do jednoho omotaný kolem prstu ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 101
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3178x
představte si fotograii, na které je kolotoč.. takový ze starých časů, se zdobenou stříškou, velkými koni, draky a tak, sedí na nich lidé a točí se a záběr je zastaví v pohybu a jsou z nich rozmazané barevné šmouhy.. stojím před kolotočem, zády k němu (černobíle), ne příliš daleko, můžu se kdykoliv otočit, splynout s vířícími barvami, ale dost daleko na to, aby mě ta neosobní rychlost nepohltila.. prý mám na výběr.. říkala to Virginie ;)

dlouhy.jan@email.cz