Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J66a40n 10R98á17ž

1. 5. 2016 12:54

Jest pravdou, že jsem obrátil před lety směr chůze, když jsem svoji nynější ženu viděl, jak krásně vlní boky a začal obdivovat její dlouhé nohy na 8cm vysokých podpatcích. Za což těm podpatkům nepřestávám děkovat.

Ono snad ani na podpatcích nejde jinak chodit, než smyslně vlnit prdelkou, že ano?

P.S. Marně přemýšlím o něčem více asexualním, než je žena jdoucí po ulici obutá v teniskách nebo v něčem připomínajícím domácí pantofle.

1 0
možnosti
Foto

J14a39n 74D22l78o37u10h41ý

1. 5. 2016 19:54

děkuju děkuju děkuju.. konečně chlapská podpora.. už jsem se bál, že jsem si to vycucal z prstu.. nefrčím v tom sám :)

0 0
možnosti
Foto

no jo...tak to mám smůlu teda...ale zase nemám halluxy a to je taky bezva. Ale napsal jste to hezky, mám vás v oblíbených!R^

1 0
možnosti
Foto

J57a62n 73D79l32o45u73h56ý

1. 5. 2016 10:02

to je jasná věc.. halluxy nebrat.. stačí vzít botky do ruky a chodit bosky.. to vypadá taky skvěle ;) díky a hezký den :)

2 0
možnosti

Je mi fuk, co si o mně kdo myslí, zůstávám za všech okolností sama sebou ;-)

;-D;-D;-D

Ale hezky jsi to napsal!

2 0
možnosti
Foto

J26a75n 69D49l41o98u23h23ý

1. 5. 2016 9:36

Zuzi nebylo by nic smyslnějšího, než Ti vyzout tretry ;)

(blog věnuji všem krásným dámám, které v pátek neuvidím)

2 0
možnosti

podpatky nad 3 cm jsou ale hlavní příčinou deformity hallux valgus, viz toto:

https://www.google.cz/search?q=hallux+valgus&newwindow=1&biw=1074&bih=868&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjqttHcxLfMAhWDHJoKHVk8DooQ_AUIBigB

to je hnus hnusoucí, co?

a když budou na cigaretovejch krabičkách nechutný obrázky lidskejch orgánů, tak tyhle fotky halluxů bych povinně nechal dávat v obuvnictví na visačky k dámskejm botkám s kramflekem vyšším než 3-4 cm (no a k těm společenskejm pánskejm taky, i chlapi na to trpěj), do škol a taky před čumáky firemních managerů vyžadujících po zaměstnancích byznysovej dres kód

2 0
možnosti
Foto

J41a56n 91D35l84o64u12h14ý

1. 5. 2016 9:39

však nenutím holky běhat na jehlách maraton

1 0
možnosti
Foto

... Jane, tak mi poraďte , co s tím? Jsem vysoká ženská. Ćím starší, tím více podpatky, užívám si to a chci to tak... a pak se setkáte s tím, že proboha jsem vedle tebe malej... nemám to rád... jsem vedle tebe jak ustřelený kecky...Nohy prodlužovat nepotřebuju, potřebuju prodloužit české chlapce...já problém nemám...

jinak zase moc hezký čtení..:-) hezký večer

4 0
možnosti

Jasně. Ženský nic prodlužovat nepotřebujou...ať se kluci zamyslí nad sebou;-DR^

6 0
možnosti
Foto

Jojo, to jsem si takhle vyrazila na houby v botkách na podpatku a kupodivu to nikdo neocenil ;-)

2 0
možnosti
Foto

J24a98n 19D75l82o77u91h34ý

1. 5. 2016 9:50

:) nepochopitelné.. mykologové jsou asi zaměřený spíš na klobouky ;)

2 0
možnosti

Tak, a teď jsem potěšena - poznám "svého" blogera podle názvu blogu!R^

A samozřejmě obsah nezklamal. Máte, Honzo, jasněže pravdu. Ta medvědí chůze v obutí "při zemi" nemůže oslnit, o sex-apelu nemluvě!:-)

Ženskost můžou podtrhnout jedině podpatky - nohy a chůze jsou o něčem jiném.

Ale co Vám, znalci, budu vyprávět?!;-D Právě jste to potvrdilR^

3 0
možnosti
Foto

J54a16n 84D61l58o68u35h87ý

1. 5. 2016 9:55

se tady žulím.. mohu říci: má Maruška mi rozumí :)

1 0
možnosti

Honzo, máš pravdu. Také jsem si všimla, že Prahu zaplavily tenisky, převážně bílé, i k elegantním kabátkům, k sukním! a přitom to vůbec nevypadá hezky...:-/ U mužů převažuje červená barva! ...vypadá to tak nějak nepřirozeně. Kolikrát si říkám, proboha, kam se vytratili pořádní chlapi?!

Nyní k blogu...tedy od punčošek k podpatkům, k tomu liščí čumáčky...hmm, píšu si;-);-D

1 0
možnosti
Foto

J31a34n 39D46l21o38u54h40ý

1. 5. 2016 10:00

že jo viď.. dalo by se říci, že podpatků je jako šafránu.. to si je pak musím očima vyzobávat a o to déle na ně civím a ještě déle si je v hlavě přehrávám :)

2 0
možnosti
  • Počet článků 101
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3178x
představte si fotograii, na které je kolotoč.. takový ze starých časů, se zdobenou stříškou, velkými koni, draky a tak, sedí na nich lidé a točí se a záběr je zastaví v pohybu a jsou z nich rozmazané barevné šmouhy.. stojím před kolotočem, zády k němu (černobíle), ne příliš daleko, můžu se kdykoliv otočit, splynout s vířícími barvami, ale dost daleko na to, aby mě ta neosobní rychlost nepohltila.. prý mám na výběr.. říkala to Virginie ;)

dlouhy.jan@email.cz