Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ono takové dělání se blbcem je někdy třeba schovat si do rezervy, člověk nikdy neví, kdy se mu to bude hodit...;-)

R^

1 0
možnosti
Foto

J53a30n 91D70l79o54u44h74ý

22. 2. 2016 22:54

tak jasně, že jsem tuhle bojovou taktiku někdy použil.. ale naštěstí z vlastní vůle nikoliv na vyžádání ;)

1 0
možnosti
Foto

A omalovánky ti aspoň nedali?;-D Honzo, fajn čteníR^

1 0
možnosti
Foto

J94a59n 44D98l74o57u86h96ý

21. 2. 2016 14:11

za uši.. za uši mi dali :) děkuju dobrá vílo :)

1 0
možnosti
ZS

Jj, ve Slovinsku jsou přísní. My takhle jednou zaparkovali obytńák u jezera Bled kousek před kempem. Můj muž tvrdil, že ceduli zákaz stání od 22 do 6 neviděl a tedy tam není. V půl šesté ráno - buch, buch... policie ho vytáhla a odvedla. Já tam zůstala sama s malými dětmi, bez peněz a bez schopnosti dovézt posádku domů.

Dali mu na výběr - buď pokutu nebo zaplatit noc v kempu. Zajeli jsme do kempu, vysprchovali se tam a ten kluk na recepci chtěl jenom polovinu peněz - bez účtenky mu šly do kapsy... ;-)

Hezký den, Honzo!

2 0
možnosti
Foto

J46a52n 49D39l52o53u35h39ý

21. 2. 2016 14:10

přísní? napadá mě úplně jinčí slovo teda.. vyloženě šli po cizincích.. podobné historky ze Slovinska má spousty lidí.. a ta Tvá je taky moc vypečená..

asi to nevíš.. ale v mých rukách se zrodila Tvá knížka :) koukáš viď.. tak já vlastně nevim, jestli mi pak na ní dáš autogram.. nebo vlastně já Tobě ;)

hezký den i Tobě Zuzko :)

2 0
možnosti

No a pak, že to nejde, Honzo!? I s obrázkem pro nás infantilní!;-D

Bezvadný vzpomínání. Ano, cestování v dřívějších časech mělo svůj půvab.

Taky mám několik podobných zážitků, a lístků za parkování "za čárou":-)

Jen s tím lančmítem nevím....

1 0
možnosti

p.s. obrázek mi byl slíben, že?:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D si tě tak představuji v tom Slovinsku za katrem ;-)

1 0
možnosti
Foto

J22a29n 78D21l38o38u88h37ý

21. 2. 2016 13:55

si Tě tak představuji jak mě jedeš vysvobodit ;) hmmm.. jó to by šlo :D

2 0
možnosti
Foto

změť korun, šilinků, marek, kun, ... R^;-D chybí mi tam tradiční pytlík soli a nějaká ta hřivna zlata;-D krásný večer a neděli... kdyby moc náporu v tejdnu... dělejte blbce

1 0
možnosti
Foto

J82a16n 59D52l25o81u75h98ý

21. 2. 2016 13:52

jsem bez soli, bez hřívy, i bez zlata.. patřím totiž mezi muže bez tašky víme? ;) a ta rada na závěr.. nápor mám už v neděli.. tedy se řídím dle pokynů :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 101
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3178x
představte si fotograii, na které je kolotoč.. takový ze starých časů, se zdobenou stříškou, velkými koni, draky a tak, sedí na nich lidé a točí se a záběr je zastaví v pohybu a jsou z nich rozmazané barevné šmouhy.. stojím před kolotočem, zády k němu (černobíle), ne příliš daleko, můžu se kdykoliv otočit, splynout s vířícími barvami, ale dost daleko na to, aby mě ta neosobní rychlost nepohltila.. prý mám na výběr.. říkala to Virginie ;)

dlouhy.jan@email.cz