Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AAP

Krásné, pravdivé, něžné, romantické...dělej pro ni všechno, stojí to za to ;-)

0 0
možnosti
Foto

...furt mám ještě gerberu...se mi zdá, že jsi ideální chlap. Nebo se mi to nezdá?R^

1 0
možnosti
Foto

J71a81n 84D11l16o38u44h81ý

15. 5. 2017 11:28

:) gerberky a germíny mají fakt výdrž proto je mám rád..

a nejsem Zuzko.. ani zdaleka nejsem.. ale Tvé zdání je mé přání ;)

0 0
možnosti
Foto

J60a72n 90D98l94o80u45h90ý

14. 5. 2017 13:55

s touhle reakcí se moc rád pochlubím:

Dlouháne, Ty hade!!!!!! Opět radíš přes čáru a odhaluješ věci získané mhohaletým studiem, praxí obsahující držkopády, večerní hádky a ranní slzy, kdy jsem si pokládal otázky typu "tvl vždyť jsem se jí jasně ptal, co teda chce a ať mi to řekne narovinu... myslíš, že z ní vypadne kloudný slovo a jasná informace??? KULOVÝ!!!! Pořád jenom náznaky..."

Léta studie, dřiny, odříkání, pokusů a omylů... a teď, když jsem přišel na to, jak to funguje a občas od "kamarádek" poslouchám, jak se zatajeným dechem říkají "jaktože Ty to víš a ten můj trotl to nevěděl..." tak po tom všem Ty přijdeš a normálně si to tady plácneš na zeď!!!! Jakože teď, každej kdo si to přečte, dostává možnost dosáhnout mého božství a Ty jsi mne zase připravil o náskok!! Nemám Tě rád...

1 0
možnosti
Foto

Dává..i po téměř 19 letech;-)

1 0
možnosti

Vím, že nejsem královna, nechci být ani princezna, jen chci mít pocit, že mě má rád?? ;-D;-)

R^

1 0
možnosti
Foto

J51a90n 17D31l71o44u41h15ý

14. 5. 2017 14:07

buď si klidně zelenou žábou ale netvrď mi že nechceš pusinu :D

0 0
možnosti

Honzí, hm...to je velmi zajímavý pohled. Tak, jak ty to umíš!VR^

Ale dovolila bych si poznamenat. Platí i to, že dříve nebo později každý nedostává to, co sám NEdává...a pak se diví.

A pokud se povede, že je mezi dvěma soulad ve všem, otázek netřeba:-)

(pozdní zkušenost, a jsem za ní vděčná)

0 0
možnosti
Foto

J23a94n 39D91l70o61u86h71ý

14. 5. 2017 14:06

zajímavý pohled.. myslíte na tu fotku Máří? to uznám.. to jako jo :D

diví se ten kdo jako divák na divadle klimbá a neví čemu se ostatní smějou ;)

0 0
možnosti
ZS

Gerberka ve váze pořád zdobí naši jídelnu!

Hezku neděli!

0 0
možnosti
Foto

J40a46n 35D61l90o56u85h11ý

14. 5. 2017 14:02

jestli já jednou nedostanu od Tvého muže do zubů :D

ale jo.. mám radost.. hezkou neděli Zuzko :)

1 0
možnosti
Foto

Ono ptát se muže: Máš mě rád?, je docela hloupý. Když to vidím a cítím a tak se nepotřebuju ptát.

:-)

3 0
možnosti
AT

Z vašich slov cítím zkušenost a empatii.

0 0
možnosti
Foto

..čekám, kdy zazvoní zvonec..:-)

0 0
možnosti
Foto

Máme to doma podobné a malými pozornosti děláme radost jeden druhému. Největší radost nám přináší, když uděláme radost tomu druhému.

0 0
možnosti
Foto

J13a92n 98D51l57o58u15h38ý

14. 5. 2017 8:21

a já Vám to přeju.. život je hned veselší.. tak ať Vám tovydrží a držím pěsti ;)

0 0
možnosti
  • Počet článků 101
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3178x
představte si fotograii, na které je kolotoč.. takový ze starých časů, se zdobenou stříškou, velkými koni, draky a tak, sedí na nich lidé a točí se a záběr je zastaví v pohybu a jsou z nich rozmazané barevné šmouhy.. stojím před kolotočem, zády k němu (černobíle), ne příliš daleko, můžu se kdykoliv otočit, splynout s vířícími barvami, ale dost daleko na to, aby mě ta neosobní rychlost nepohltila.. prý mám na výběr.. říkala to Virginie ;)

dlouhy.jan@email.cz