Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

pane Dlouháne, pane jo;) Mlaďas nám vyrostl;-).. a moudří...Trochu blbě si tu cosi přihřeju. Kdysi jsem byla donucená učit tři roky v ruzných třídách občanku. Ač to není můj obor. Považuji tohle ředitelovo rozhodnutí - a že mi věřil - za jednu z nejcennějších věcí, co mne v životě potkala. Nikde jinde se děti tolik neotevřou, nikde jinde není takový prostor zjistit, jak velké a schopné ty děti jsou,jak jsou dobré a vůbec ne zkažené, jak mají v hlavinách věci uspořádané, jak nás dospělé mohou staršně moc naučit. Byly to třri krásné roky, výzva - studium do nocí pro mne navíc, ale pro mne jako další otevření jedněch zavřených dveří důležité.

A Vám přeju bolavou hlavu., Honzo... z křiku ptáků v ještě holých větvích stromů, co vědí chytřeji než my a ty stromy, že už je jaro.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

J33a75n 97D40l58o48u70h88ý

26. 2. 2017 20:25

paní Radůůů :) asi máte schopnost dětem dávat křídla a to taky každej neumí.. pančelka co vidí pod povrch :) a nebuďte tak přející :D tady na Karláku je takovej keř a ten už je od půlky února celej zelenej.. vůbec nevim co to je za mrchu :) ale jaro zvěstuje dokonale ;)

0 0
možnosti

...a má pravdu, předsedo!! ;-D

Nyní vážněji...ani já se nestačím divit, co kolikrát vyleze z naší slečny a udivuje mě, že stále čte..knížky!! ( to bude asi tím, že pořád platí zákaz tabletu ).

Ovšem, nyní třeba řeším dvě poměrně důležitý rozhodnutí v mém osobním životě. Svěřím se své mámě, která už má leccos za sebou...a ve svých 38 letech se od ní dozvím, že jsem "nepoučitelná"...a nakonec jsem se tomu zasmála. Možná má pravdu, ale já si stejně půjdu za svým...asi jsem spíš chtěla číst slova vyjadřující podporu..mám pocit, že jsem někdy podceňovaná...

Ať se vím, chlapi, daří ;-)

1 0
možnosti
Foto

J18a58n 79D93l89o60u23h12ý

26. 2. 2017 20:16

:) ona bude asi každá generace trochu podceňovaná.. a každá si najde svou cestu.. takže? ode mě máš podporu MIri ;)

a princeznu pozdravuj :)

0 0
možnosti

Dejte synovi přečíst Ready player one - hra začíná (Ernest Cline). Mohlo by se mu to líbit.

1 0
možnosti
Foto

J10a73n 92D71l17o19u43h32ý

26. 2. 2017 20:12

kouknu na to.. ono to možná bude zajímat i mě.. dík za tip..

0 0
možnosti
Foto

J50a40n 76D82l12o33u57h23ý

26. 2. 2017 20:11

úsměv vracím :)

0 0
možnosti

Díky moc za blog, pobavil :-P My se synem (sice už dospělým) komunikujeme přes sociální sítě a tak máme vzájemnou kontrolu nad sebou - on vidí, co dělám já a já zase vidím, co dělá on.

2 0
možnosti
Foto

J38a46n 92D96l18o50u71h42ý

26. 2. 2017 20:11

u vás "obrázkářů" bych tušil instagram? ale stejně asi není nad pokec u chlazenýho žejdlíku.. budu doufat že mě mlaďas jednou vyzve :) dík za návštěvu...

0 0
možnosti
Foto

R^

Naše již dospělá dcera jednou napsala status: "Ten den když zjistíš, že na FB jsou i tvoje rodiče..." :-)

A od tý doby toho o sobě víme víc.

Neumím si představit, že by za našeho dětství (mládí) něco takového mohlo fungovat i s našimi rodiči.

Takže to je pro mě takový posun i ve vztazích. K lepšímu. Oni nás totiž tak nějak normálně berou. I se s náma kamarádí. To je přeci krásný.

2 0
možnosti
Foto

J85a18n 16D25l49o60u56h61ý

26. 2. 2017 8:16

:) to jste napsala krásně a souhlasím.. děti s náma některá dilémáta řešit nechtějí a nebudou.. i proto je fajn že o nich můžeme vědět i ledacos nového..

za juniora jsem rád.. důvěra tam je a respekt taky.. statutárně to máme potvrzený :) ale až mě začne komentovat.. nó.. možná to přehodnotím :D

2 0
možnosti
Foto

J61a61n 25D30l33o39u93h19ý

26. 2. 2017 8:09

díky za palčáka :)

0 0
možnosti

Honzí, je to tak. Mlaďoši na tom vůbec nejsou špatně. Pokud jen trochu využívají informačních možností, jsou na tom líp než generace předchozí!:-))

Ať se vám kluci daří!:-)

(dík, že píšeš napojen na moji "wifinu":-)))

2 0
možnosti
Foto

J57a57n 92D19l17o67u43h44ý

26. 2. 2017 8:08

to máš sice pravdu Máří.. ale oni neuměj ani cvrnkat kuličky :) což by tolik nevadilo.. umí spousty jiných věcí.. ale co mě mrzí a pokládám jako největší průšvih je, že o historii nemají zájem.. neptají se.. nehloubaj....

(signál je dneska obvzláště silný :)))

2 0
možnosti
Foto

M8m jedno řešení, namísto klasického tabletu darujte vašemu malému jmenovci tablet grafický. U nás v Česku bohužel ani v obchodech s elektronikou neví, co to je. A přitom je to výbornýá pomůcka k rozvoji jemné motoriky a práci s počítačem. Naučí se díky němu pracovat s grafickými programy, zjistí třeba, jak se vytváří bezierova křivka. Stačí tablet cca kolem 3-10 tisíc. Já jsem ale měla smůlu, koupila jsem si tablet Genius za cca 3 tisíce, měl kvalitní parametry, bohužel nekomunikuje s programy jako je Photoshop. Jen se staršími verzemi, v nověšjích verzích blázní a negunfuje. Doporučují se tablety wacom. Ale je řada levnějších verzí tabletů, jež mají kvalitní vlastnosti. Bohužel jen na objednání přes itnernet a s rizikem, že vám jej nebudou reklamovat.

https://www.youtube.com/watch?v=z8CfxqIj4iQ

1 0
možnosti
Foto

J54a51n 37D48l97o36u14h60ý

26. 2. 2017 8:04

tak toho se zrovna nebojím.. tihle caparti chtějí být do jednoho "jůtůběři" a přesně vědí jak si sehnat programy o kterým nemáme ani tucha.. dokážou vymáčknout z čehokoli neuvěřitelný věci.. teda jako z elektroniky myšleno.. aspoň můj mlaďas udělá do několika hodin z jakýhokoliv telefonu normální kafemlejnek :D

ale i tak díky za radu.. třeba se někomu bude hodit ;)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS