Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nechápu jak mi mohlo toto uniknout. Ale asi proto, abych se dožila o něco déle;-D Jít s větou: ono mi v něm hučí, na ušní, to chce opravdového chlapa!

Přestanu se smát, nebo budu potřebovat taky kortikoidy?;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

J70a61n 57D69l51o82u37h35ý

24. 1. 2016 23:39

ale našla.. ještě štěstí, že toho nebylo víc.. byste se taky mohla předávkovat :) no kdyby něco.. ptejte se svého experta na kortikoidy a upravíme užívání ;)

1 0
možnosti
AS

Že já s tebou v té restauraci seděla vlevo???? ;-);-D V

Mmch, je mi to moc líto. ;-(

(Příště si musím sednout líp ;-))

0 0
možnosti
Foto

J10a48n 63D59l96o11u61h68ý

11. 1. 2016 21:48

seděla jsi vlevo, tudíž si mluvila zprava ;) to je o úhlu pohledu.. vlastně poslechu.. a hlavně to jsem ještě skoro slyšel trávu růst.. no a na to příště si pospěš.. se může stát, že už bude jedno kde budeš sedět.. budu totiž odezírat :)

0 0
možnosti
DT

To je mi líto, držím vám palce... přeju, ať se to ještě spraví. Někdy se dějí věci, které nechávají i doktory v údivu.

1 0
možnosti
Foto

J16a69n 12D59l21o16u82h63ý

10. 1. 2016 22:35

některé věci nechávají doktory v údivu.. a mě nechávají v údivu něktří doktoři :) březí vlk moc děkuje za palce z všehomíra ;)

1 0
možnosti
Foto

Ach jo, lituju Tě (hladící smajlík), ale ještě neházej flintu, to je jen přechodný, drž se;-)R^

PS: a stav se,až budeš v LBC. Budu na tebe mluvit jen zprava:-))

1 0
možnosti
Foto

J84a35n 73D95l66o80u97h58ý

10. 1. 2016 22:32

optimismus neztrácím.. ale zvykám si.. dík..

teď jsem dostal radu, nemám žádat mluvu z prava, ale říct na férovku: pojď na mě z boku :) ta věta dostává úplně jiný rozměr :D

2 0
možnosti
Foto

Honzo, to chce fontánku do ložnice. Přešumí šumění a ještě je to táááák romantický prvek, že se dámám budou rozepínat knoflíčky jen při náhodném průchodu kolem!

(a trochu vážně - fandím, palce držím - ať je to dobré. A dlouho jsem tě neviděla - vítej.)

1 0
možnosti
JR

J50a37r57a 75R43a55n57k

9. 1. 2016 23:18

:-)....tak to je mi lito, ale zpivat muzes? Pozor na prechodech, hybridy jezdi hrozne potichu;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 101
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3178x
představte si fotograii, na které je kolotoč.. takový ze starých časů, se zdobenou stříškou, velkými koni, draky a tak, sedí na nich lidé a točí se a záběr je zastaví v pohybu a jsou z nich rozmazané barevné šmouhy.. stojím před kolotočem, zády k němu (černobíle), ne příliš daleko, můžu se kdykoliv otočit, splynout s vířícími barvami, ale dost daleko na to, aby mě ta neosobní rychlost nepohltila.. prý mám na výběr.. říkala to Virginie ;)

dlouhy.jan@email.cz