Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pěkná hláška. neprovedl jste něco? to vypadá jako blokáda, skoro. jestli jste neřekl něco podobného, jako muž můj, ze všech nejlepší: vyčistil jsem ti svoje boty...

1 0
možnosti
Foto

J34a87n 87D85l36o68u20h79ý

8. 2. 2015 15:04

provádím furt něco neb zlobení je koření :) jo a ani nejlepší z nejlepších nevyčistí boty jako žena :D

0 0
možnosti
Foto

Já bych těm statistikám až tak nevěřila. Říká se, že existuje, malá lež, velká lež, nehorázná lež a statistika.

Navíc mám kolem sebe samé vdovce, tak bych s tím i souhlasila;-D.

1 0
možnosti
Foto

Vše je skutečně hlavně úhel pohledu, protože statistikové už opravdu uveřejňovali výsledky výzkumu, podle které muži v manželství žijí o nějaký ten rok déle, než muži mimo něj :)

1 1
možnosti
Foto

Statisticky viděno, ženatí v průměru žijí skutečně déle než svobodní. Tyto statistiky jsou však zkresleny faktem, že hodně nemocní, neduživí apod. se zpravidla (ne vždy) nikdy neožení, protože je žádná nechce. Pokud by se ten statistický průzkum měl udělat pořádně, tak by se muselo třeba předem losovat (nebo vzít representativní vzorky toho), kdo se ožení a kdo ne. To však udělat nelze. TAkže tyto statistiky nic neříkají o tom, zda manželství mužům prodlužuje život.

Navíc, a toto Karle je velmi důležité, svobodný si za rok může prožít mnohem více radostí než mnohý ženatý za deset let.!! A nemusí frustrovaně stále pokřikovat "zrzka", když vidí něco, co se podobá ženě. ;-D I když dlouhodobé rodinné zázemí má také něco do sebe, to uznávám.

Těším se na Tvou odpověď. :-)

2 0
možnosti
Foto

To je horor ten život :-) Já si vzala mladšího, aby se to vyrovnalo. A čokoládu máme oba rádi stejnou - uf R^

1 0
možnosti
Foto

J40a64n 12D75l60o86u89h84ý

19. 1. 2015 21:11

jste na to kápla.. teď se tady blogu řešila otázka jestli mít mladšího (že jo Zuzko ;-)) a nikdo se na tu otázku nepodíval jako Vy ;-) a gratulka k souznění.. určitě nejde jen čokoládu R^

0 0
možnosti
Foto

.... hrooozný příběh, to se někde děje?

;-D doufám v pouhou literární asociaci, jinak upřímnou soustrast ;-)

3 0
možnosti
Foto

J54a14n 72D12l57o66u86h83ý

19. 1. 2015 21:08

děje.. Štěpánko děje.. a to je jen lehký, řekl bych dietní odvárek skutkové podstaty ;-D zakondoluju za Tebe ;-)

0 0
možnosti

Tak hnusná se u nás nevyskytuje... kupuju jen ty, co chutnají mně (někdy jenom mně!;-D;-D);-)

1 0
možnosti
Foto

J12a16n 85D85l87o77u27h77ý

19. 1. 2015 21:05

byste se divila.. a myslíte u nás jako u nás.. nebo u nás jako u Nás ;-) je vidět, že to máte pod kontrolou.. pošibalsku filuta :-)

0 0
možnosti

Doufal jsem, že to nebude jen o odpadcích:-P

K rozřešení postačí fakt, že sportovkyním jsou před vrcholným výkonem doporučovány sexuální hrátky, zatímco mužským sportovcům jsou naopak ženy před vrcholnými zápasy a výkony upírány.

Obecně ale spíše platí osvědčené: Přítel manželky mé jest i mým přítelem, neboť kdo oře pole mé šetří pluh můj pro pole jiná!

Tak si postačí nepořizovat manželku - a jsme z prokletí venkuV Na co to mít zamotané ?a vysilovat se!!

1 0
možnosti
Foto

J36a13n 84D91l91o44u53h16ý

19. 1. 2015 21:01

jenže pokud se občas nevysílíte, může se to děsně zamotat..  a nemusíte mít ani manželku.. fakt :-)

jo a o odpadcích jsem nepsal.. chystám se o podpadcích ;-)

0 0
možnosti
Foto

;-D Tak zas máš celou čokoládu pro sebe, kdo z nás to má?! 

Taky jsem naučená zbytky nabídnout manželovi, než je nabídnu koši. Holt správná hospodyňka pro jogurt do popelnice skočí, nebo tak nějak, ne? A vy byste taky furt jedli. Ten můj někdy i několikrát denně!!!;-)

5 0
možnosti
Foto

J18a90n 57D77l25o93u74h67ý

19. 1. 2015 20:55

se řekne celá pro sebe.. když Ti to někdo zešerední ještě než si dáš.. to máš pak pocit, že to máš za trest ;-(

my bysme pořád jedli.. to jo.. kdyby bylo co.. jsme jak soumaři a rvem se do foroty.. páč u vás nikdo neví kdy bude příště.. a to se teprve bavíme o jídle ;-)

0 0
možnosti

Co je to ošklivka? Já jí podle vzhledu nepoznám, musím zakousnout všemi smysly i dimenzemi a to ještě nevím, kolik dimenzí a smyslů neznám.

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že platí varianta druhá: Dožíváme se vyššího věku díky vám, protože většina chlapů nás zocelí;-D.

PobaviloR^

3 0
možnosti
Foto

J37a37n 73D56l64o76u10h44ý

19. 1. 2015 20:50

a víra Tvá Tě uzdraví ;-) berete to optimisticky a to se mi líbí.. posílám vám palec na revanš R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 101
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3178x
představte si fotograii, na které je kolotoč.. takový ze starých časů, se zdobenou stříškou, velkými koni, draky a tak, sedí na nich lidé a točí se a záběr je zastaví v pohybu a jsou z nich rozmazané barevné šmouhy.. stojím před kolotočem, zády k němu (černobíle), ne příliš daleko, můžu se kdykoliv otočit, splynout s vířícími barvami, ale dost daleko na to, aby mě ta neosobní rychlost nepohltila.. prý mám na výběr.. říkala to Virginie ;)

dlouhy.jan@email.cz