Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

žiju s celebritou

První setkání si ani nevybavím. Vlastně jsem ani nevěděl, že je tak slavná. Občas se sice objevuje na titulních stranách bulváru, to ano. Jenže se o ní nepíše zrovna lichotivě. Většinou jen s kým je ve vztahu, koho si podmanila, čí je milenkou, ke komu se vrátila, nebo kdo ji opustil. A protože není ani moc fotogenická, není ani nikterak hezká, ani oblíbená, nenapadlo mě, že je to ona. Taky nikdy nebyla můj typ.

ale Ty jsi přesně můj typ Honzo

Možná proto si ani nevzpomínám, že se mnou koketovala už v dospívání. Tvrdila mi, že jsem pro ni zajímavej a že mě sleduje. Mělo mě to varovat. Žádný, jsi hezkej nebo aspoň sexymozek, jen zajímavej. Jak říkám, nestál jsem o ni, ale ona o mě.

teď jsi ještě zajímavější

A pak později, někdy ještě daleko před třicítkou, zase si nevybavím, jak se to stalo, skončila u mě v posteli. Jen románek, myslel jsem. Omyl. Za dva měsíce jsem se stal jejím milencem. Občas za mnou přišla pro chvilkové uspokojení. Ne často. Přišla, a zas zmizela. Byl jsem pro ni jen taková rychlovka. Ale vracela se.

vracet se budu pořád

Před pěti šesti léty jsem přišel postupně o iluze a sny. A právě v tomhle období se mnou začala žít. Neměl jsem jí co nabídnout. Nevadilo jí to. Netoužila po dárcích, po romantice při svíčkách, neřešila budoucnost. Jen se mnou chtěla být. A přiznávám, že mi s ní bylo fajn. Zvlášť začátek byl intenzivní. V posteli jsem s ní byl schopen trávit několik dní v kuse. A Ty noci, kolikrát jsem nešel ani spát. Krásně se s ní filozofuje třeba o smyslu života. Tolik vypitého kafe a vykouřených krabiček cigaret. Zažil jsem s ní i totální splynutí. Fakt. Jen vím, že jsem se po třech dnech s ní, jako by probudil, a netuším, co jsem ty tři dny dělal, co jedl, nebo pil, jestli jsem spal, ani kde jsem byl.

zase splyneme, slibuju

Není náročná. Krásně se s ní šetří. Nemusím s ní nikam chodit, ani za přáteli, nepotřebuje kulturu, sport, práci, závavu, stačí jí jen tak s ní být, a nejraději doma. Je volnomyšlenkářka. Nepotřebuje, abych o sebe dbal, naopak mi přijde, že čím jsem zanedbanější, tím si mě víc cení. Nikde jsem se s ní nechlubil, nikam jsem s ní raději nechodil. A když už mě s ní někdo viděl, významně se zeptal kdo to je. Většinou jsem jen pokrčil rameny. Co taky říct.

važ slova

Je, slušně řečeno, hodně promiskuitní a nevyhraněná. Vím, že udržuje hodně vztahů, má milence a má i milenky. Šokuje Vás to? Mě ne. Ikdyž sex je s ní k uzoufání nudnej a fádní. Je pravda, že mě nepotřebovala jen pro sebe. Dovolila mi i několik paralelních vztahů. Pche. Jednoduše ví, že se k ní, dříve nebo později, vrátím. Buď dobrovolně sám, nebo z donucení, to když ta druhá mě chce jen pro sebe, ale zjistí, že už někoho mám. Bratránek Jarda o mně tvrdí, že nikdy nejsem sám. Ani neví, jakou má pravdu.

nikdy nebudeš sám

A v loni v létě se stalo něco nezvyklého. Najednou zmizela. Nevracela se. Bylo zvláštní, cítit tu úlevu, být zase svobodnej. Sám sebou. Cítit vůně. Radoval jsem se z blbůstek. Byl jsem štastnej. A hlavně jsem pochopil, že bez ní je mi líp.

lžeš si do kapsy

Jenže jsou to dva měsíce, co se vrátila.

a už Tě nikdy neopustím

Pokouším se jí zbavit, skoncovat s ní, ale je to těžší, než bych si kdy pomyslil. A teprve teď jsem zjistil, kdo to je. Teprve teď jsem pochopil to, proč o ní bulvár píše. Teprve teď jsem ji vlastně poznal. Nechci ji, nenávidím ji. Přesto mě ovládá.

přestaň už psát

Někdo před ní utíká oknem, někdo se zkouší schovat pod vodou, a někdo kvůli ní i začne střílet. I já se jí musím zbavit, musím se vymanit z jejího vlivu, s ní se totiž nedá žít…

ale dá, však ještě uvidíš

Možná i s Vámi třeba teď koketuje. Ono je jedno jak ji pojmenujete, nebo jak jí říkáte. Depinka, Depka, Depréze, Deprese. Bez ohledu na to, co našeptává Vám, říkám Vám: je to prachobyčejná děvka a neskutečná svině.

Věřte mi, já s ní žiju…

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jan Dlouhý | sobota 7.1.2012 20:15 | karma článku: 44,68 | přečteno: 16904x
  • Další články autora

Jan Dlouhý

naučte se utíkat

Metro bylo poloprázdný a naproti seděl hodně divný chlap. Kymácel se a něco si mrmlal pro sebe. „Není to náhodou takovej ten pošuk?“ zeptal se mě syn. „Není,“ uklidňuju jeho i sebe, ale nepříjemný pocit se rozlézal po celém těle.

10.6.2017 v 21:21 | Karma: 28,45 | Přečteno: 1098x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Dlouhý

jako magor aneb to já v tvým věku

„Čemu se tlemíš!?“ konsternovaně pozoruju svého dvanáctiletého syna. Celý se zalyká, koulej se mu slzy po tváři a sotva popadá dech. Koukne na mě a začne se smát ještě víc. Jako magor. „Vraťte mi syna,“ protáčím panenky k nebi.

27.5.2017 v 21:21 | Karma: 29,62 | Přečteno: 1035x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Dlouhý

dejme jim to najevo

„Splnila jsem mu všechno. Všechno! A von? Ani neřek, že mě má rád, že prej to je přece jasňačka. Ani kytku mi nekoupil, neobjal mě, nepřekvapil. Dyť von mi ani k vánocům nedal dárek. Jen peníze do obálky ať si koupím něco sama!“

13.5.2017 v 21:21 | Karma: 32,59 | Přečteno: 1567x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Dlouhý

udělat si radost dámou nebo udělat radost dámě?

Seděla o stoleček dál. Před sebou právě zalitou kávu, nohu přes nohu, a v ruce cigaretu na špičce, se kterou si dlouze hrála než si ji zapálila. Všimla si, že ji delší dobu pozorujuju. Pokývla hlavou na pozdrav a usmála se na mě.

6.5.2017 v 21:21 | Karma: 31,10 | Přečteno: 1021x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Dlouhý

radši vztyčený prostředníček než němá ignorace pozdravu

„Jak že? Ani slušné pozdravení, jak stav můj, i jméno mé si vyžadují, nedovedeš dát? Ty věru nevíš čeho slušný mrav si žádá? Tedy ztrestám tě!“ Tak tahle replika z Hurvínka mi naskakuje vždy, pokud mi kdokoli neodpoví na pozdrav.

15.4.2017 v 21:21 | Karma: 33,52 | Přečteno: 1338x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Polskou vládu chtěl někdo špehovat, tajné služby našly odposlouchávací zařízení

7. května 2024  9:39,  aktualizováno  10:13

Polské bezpečnostní služby objevily odposlouchávací zařízení v místnosti, kde má být zasedání...

Putin se na okázalé inauguraci ujme dalšího mandátu, čekají se změny ve vládě

7. května 2024  10:11

Ruský prezident Vladimir Putin při úterní okázalé inauguraci v Kremlu zahájí svůj šestý mandát v...

Žákům v Berlíně se vymkla tiktoková výzva s dušením. Dívka upadla do bezvědomí

7. května 2024  10:03

Na berlínské základní škole Hunsrück ve čtvrti Kreuzberg dva žáci škrtili dívku tak dlouho, až...

Do penze brzy odejde mnoho všeobecných sester, varuje expert na péči o seniory

7. května 2024

Vysíláme Česko stárne. Důchodců přibývá a na trh práce přichází stále méně mladých lidí. Zvládne Česko...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 101
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3178x
představte si fotograii, na které je kolotoč.. takový ze starých časů, se zdobenou stříškou, velkými koni, draky a tak, sedí na nich lidé a točí se a záběr je zastaví v pohybu a jsou z nich rozmazané barevné šmouhy.. stojím před kolotočem, zády k němu (černobíle), ne příliš daleko, můžu se kdykoliv otočit, splynout s vířícími barvami, ale dost daleko na to, aby mě ta neosobní rychlost nepohltila.. prý mám na výběr.. říkala to Virginie ;)

dlouhy.jan@email.cz