Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

ženy svlékám, ale nezouvám

„To sou boty za tři tácy!“ podrážděně se do mě opře kamarádka po mém odfrknutí nad křuskama na jejich nohou. „Za tohle jako jo? Na vynášení koše dobrý,“ ušklíbnu se. „Nevšímej si ho, von je úchyl na boty!“ hnedle získám diagnózu.

Zbožňuji ženy v botách na podpatku. Jehly, i klínky (už jsem je vzal na milost) jsou šperkem, tou třešinkou na dortu ženskosti a elegance. To podpatek určuje ženám styl chůze, ladnost v pohybu a jejich vznešenost. A ta se teď nějak vytrácí. Vídám malé i ty velké holky v keckách, cvičkách, crosskách, kterak se klátí jako námořníci. Divná móda, divný vkus, nebaví mě. To je jako konec Popelkám? Podpatek opticky zmenšuje chodidlo, prodlouží nohy klidně až ke krku. Nejdřív je slyšet klapot v klidné ulici, což je rajská hudba pro mé ucho a pak ta chůze, to je pastva pro oči. Se teda musí umět, uznávám, ale pak jsem schopen odpustit jakoukoliv nedokonalost.

Stejně je to zvláštní. Holky se dokážou pro krásu mordovat hodiny. Manikůra, pedikůra, ondulace, epilace, depilace, a ve finále chuťovka v podobě horkého vosku na třísla. Proč? Ženy chtějí, potřebují, být dokonalé. Mně vyskakuje husí kůže při představě té ukrutné bolesti. A oni řeší neviditelné detaily s nebývalou vervou. Každý pupínek, chloupek, řasu, vlas i pidišpíček. A nejvíc hadry. Pětkrát změní po ránu šaty (moc strarý, moc blbý, moc světlý, moc tmavý, moc nóbl, no to vůbec, to už jsem měla, na to nemám vlasy, se necítím, se srazilo, nemůžu, nesmim, a co myslíš?), oční stíny i kabelku, balzám na rty, a ještě parfém. A najednou hrc! Na nohy si obují cosi plochého, nevzhledného, gumového, nerafinovaného, neženského, a ještě k tomu bez podpatků. A přesně tímhle, milé dámy, to celé vaše snažení úplně zazdíte.

„Když voni sou tak pohodlný,“ argument číslo jedna vrchních odpíraček podpatků. Koliduje s výše uvedeným faktem o vystavování bolesti pro krásu. „Na podpatkách se mi ničí nohy,“ argument číslo dva. Tak já vám něco povím. Znám dva případy ze svého okolí za poslední rok, kdy si holčina zpřetrhala vazy, plus tříštivá zlomenina kotníku jako bonus. A ano, přesně z crossek. Mimochodem, všimli jste si, že holky neumějí padat? Když chlap zaškobrtne, jednoduše spadne jako podřezaný strom, držkou k zemi. To holky ne-e. Ty padají jako domy při demolici, pěkně nohy pod sebe. Takže z toho jasně vyplývá, že chyba není v podpatcích, nýbrž v charakterové vlastnosti zpropadené evoluce. „Si to nos sám, vole,“ možná není úplně košer argument, ale od militantních odpíraček zazněl a vyjádřím se k němu. Devět z deseti mužů obdivuje ženy na podpatcích, ten desátý se na kramflíčkách obdivuje sám. A fakt nejsem on.

„Koupila jsem si novou zástěru, koukni,“ povídá přítelkyně a staví se do modelové pózy. Lahodná mana pro potěchu oka se jemně zavrtí v bokách a já polknu na prázdno. Ta moje kráska má na sobě nový šatičky a hlavně rajcovní boty s holým nártem, s páskou přes kotník, a šesti centimetrovým podpatkem. Párkrát si přešlápne, aby to na podlaze pěkně cvaklo. Potvora. „Tak co jim říkáš?“ pohodí hlavou a znovu se zavlní. Neříkám nic. Pouze pokyvuju uznale hlavou a skrz našpulenou pusu vydrtím cosi nesrozumitelně chraplavého. Několikrát si ji sjedu od hlavy k patě a následně si ji svléknu. Nekompromisně. Zástěra nezástěra, šaty nešaty. Strhávám z jejího těla vše okamžitě dolů. Žádná hrubá síla, žádné násilí. Prostě si ji pěkně svléknu očima. Občas ji nechám spodní prádlo a punčošky, ale jinak přede mnou stojí úplně nahá. Až na boty! Ženu zásadně svlékám, nikdy nezouvám.

Takhle to je. Menší anketou jsem zjistil, že ženy pohledem nesvlékám sám. A pozor! Ženám po

takovémhle svlečení většinou opravdu zůstávají na nohou střevíčky. Navíc přesně ty, v kterých právě jsou. A jsme u toho. Mužská představivost je sice bezbřehá, ale končí u bot. A sebekrásnější žena v crosskách prostě nemůže být sexy! To snad uznáte, né?    

Na oplátku teda uznám já, že jsem asi malinko úchyl na boty. A taky přiznám, že znám i několik ortodoxních uctívaček vysokých kramflíčků. Pravda, není jich moc, ale nepřehlédnete je. Jejich gazelí chůze a klapot podpatků, přináší jaro až do podzimu. A v zimě? To prý mají i několik párů jenom do pelíšku (nekecají, viděl jsem je).

A ještě jedna věc. Že bych ženu nezouval, až tak úplně pravdou není. Stačí trochu zaklapat a já milerád padnu bohyni k nohám a ještě ji vyzuji. I z pantoflí.  

;)

Autor: Jan Dlouhý | sobota 30.4.2016 21:21 | karma článku: 33,28 | přečteno: 1579x
  • Další články autora

Jan Dlouhý

naučte se utíkat

Metro bylo poloprázdný a naproti seděl hodně divný chlap. Kymácel se a něco si mrmlal pro sebe. „Není to náhodou takovej ten pošuk?“ zeptal se mě syn. „Není,“ uklidňuju jeho i sebe, ale nepříjemný pocit se rozlézal po celém těle.

10.6.2017 v 21:21 | Karma: 28,45 | Přečteno: 1098x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Dlouhý

jako magor aneb to já v tvým věku

„Čemu se tlemíš!?“ konsternovaně pozoruju svého dvanáctiletého syna. Celý se zalyká, koulej se mu slzy po tváři a sotva popadá dech. Koukne na mě a začne se smát ještě víc. Jako magor. „Vraťte mi syna,“ protáčím panenky k nebi.

27.5.2017 v 21:21 | Karma: 29,62 | Přečteno: 1035x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Dlouhý

dejme jim to najevo

„Splnila jsem mu všechno. Všechno! A von? Ani neřek, že mě má rád, že prej to je přece jasňačka. Ani kytku mi nekoupil, neobjal mě, nepřekvapil. Dyť von mi ani k vánocům nedal dárek. Jen peníze do obálky ať si koupím něco sama!“

13.5.2017 v 21:21 | Karma: 32,59 | Přečteno: 1567x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Dlouhý

udělat si radost dámou nebo udělat radost dámě?

Seděla o stoleček dál. Před sebou právě zalitou kávu, nohu přes nohu, a v ruce cigaretu na špičce, se kterou si dlouze hrála než si ji zapálila. Všimla si, že ji delší dobu pozorujuju. Pokývla hlavou na pozdrav a usmála se na mě.

6.5.2017 v 21:21 | Karma: 31,10 | Přečteno: 1021x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Dlouhý

radši vztyčený prostředníček než němá ignorace pozdravu

„Jak že? Ani slušné pozdravení, jak stav můj, i jméno mé si vyžadují, nedovedeš dát? Ty věru nevíš čeho slušný mrav si žádá? Tedy ztrestám tě!“ Tak tahle replika z Hurvínka mi naskakuje vždy, pokud mi kdokoli neodpoví na pozdrav.

15.4.2017 v 21:21 | Karma: 33,52 | Přečteno: 1338x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Prigožin se stal miláčkem ruských teenagerů, zaujal přesvědčením a vzdorem

28. dubna 2024  18:28

Deset měsíců poté, co vedl ozbrojenou vzpouru proti ruskému armádnímu velení, a osm měsíců poté, co...

Necítí bolest a nekomunikuje. Matyas trpí vzácným syndromem, rodina shání pomoc

28. dubna 2024  18:24

Zpomalený vývoj, neschopnost ovládat tělo, záchvaty vzteku či snížený práh bolesti. Tak vypadá...

Trump si před Bidenem udržuje náskok, ukazuje předvolební průzkum

28. dubna 2024  18:11

Bývalý republikánský prezident Spojených států Donald Trump, který se opět uchází o křeslo v Bílém...

Ruské vojsko dobylo další ves, hlásí Moskva. Padnout měla Novobachmutivka

28. dubna 2024  14:27,  aktualizováno  17:51

Sledujeme online Ruská vojska dobyla další vesnici v Doněcké oblasti na východě Ukrajiny, Novobachmutivku, uvedlo v...

  • Počet článků 101
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3178x
představte si fotograii, na které je kolotoč.. takový ze starých časů, se zdobenou stříškou, velkými koni, draky a tak, sedí na nich lidé a točí se a záběr je zastaví v pohybu a jsou z nich rozmazané barevné šmouhy.. stojím před kolotočem, zády k němu (černobíle), ne příliš daleko, můžu se kdykoliv otočit, splynout s vířícími barvami, ale dost daleko na to, aby mě ta neosobní rychlost nepohltila.. prý mám na výběr.. říkala to Virginie ;)

dlouhy.jan@email.cz